2020. október 25., vasárnap

Fehér színű,stabil,kerek kivitelű,magyar gyártású bili/bimbi,alacsonyabb modell - Jelenlegi ára: 2 524 Ft

Eladó egy fehér színű, alacsony magasságú, kerek formatervezett bili-bimbi.
Az én gyermekem, külön szerette, hogy alacsony a bili magassága, mert könnyebben rá tudott ülni, valamint a kerek formája miatt a stabilság érzését adta neki.
Nekünk nagyon bevált ez a bili forma, előtte vettem egy magasabb, szebb, Designeseb bilit is, de arra nem tudott és nem akart ráülni és mikor megvettem ezt az egyszerű vonalvezetésű, de mégis stabil bimbit, azonnal elkezdte hordozni, a macikáját rátenni, majd később maga is elkezdte használni.
A bilin mindkét oldalt van 1-1 kézfogórész alul, így maga a gyermek is könnyen tudja mozgatni, hordozni a bimbit.
A hátánál van egy kis íve és elöl is van hely a két lábacska külön helyezésére valamint a belseje félgömb íves kialakítású.
Könnyen lehet tisztítani és egyszerű kiönteni belőle a folyadékot.
Amit elsőnek vettem bilit, sajnos abból mindig mellément a kiöntésnél a "pisi", mert nem volt megfelelő a kialakítása. (szerintem)
Méretei. -a bimbi alsó átmérője 24. 5 cm
             -a belső ülőrész átmérője 15 cm
             -a magassága az ülőrésznél 10 cm
Csak ajánlani tudom, most már tapasztalatból, hogy nem mindig a "csicsásabb" bili a nyerő, az egyszerű néha nagyszerűbb !
Kérem mielőtt vásárolni szeretne, írjon nekem, mert máshol is hirdetem a kerek bimbit !  Köszönöm.
A vételár tartalmazza önnek a szállítási díjat az ország területén belül !

Jelenlegi ára: 2 524 Ft
Az aukció vége: 2020-10-26 00:56 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése